RSS Feed

4 Eylül 2010 Cumartesi

Cem Karaca - Anısına 3 2010 Full Albümü


Cem Karaca - Anısına 3 2010 Full Albümü 

CD/1
1. Nem Kaldı
Söz & Müzik: Aşık Mahzuni Şerif
2. Adilos Bebe
Söz: Ahmet Arif Müzik: Sadık Gürbüz
3. Oy Bana Bana
Söz & Müzik: Aşık Mahzuni Şerif
4. Neredesin
Söz & Müzik: Aziz Şimşek
5. Oy Gülüm Oy
Söz & Müzik: Ünal Büyükgönenç
6. İhtiyar Oldum
Söz & Müzik: Aşık Mahzuni Şerif
7. Kerem Gibi
Söz: Nazım Hikmet Müzik: Cem Karaca
8. Kara Sevda
Söz: Cem Karaca Müzik: Seyhan Karabay
9. Unutamadığım
Söz: Ahmet Arif Müzik: Cem Karaca
10. Yiğitler
Söz & Müzik: Aşık Mahzuni Şerif
11. Çökertme
Söz & Müzik: Anonim
12. Mutlaka Yavrum 2
Söz & Müzik: Cem Karaca


CD/2
1. İhtarname
Söz & Müzik: Cem Karaca
2. Bir Öğretmene Ağıt
Söz & Müzik: Cem Karaca
3. Kazak Abdal
Söz & Müzik: Anonim
4. Asrı Gurbet
Söz: Cem Karaca Müzik: Cahit Berkay
5. Asgaros Deresi
Söz & Müzik: Anonim
6. Kara Yılan
Söz: Anonim Müzik: Cem Karaca
7. Kara Üzüm
Söz: Anonim Müzik: Cem Karaca
8. Emmoğlu
Söz & Müzik: Anonim
9. Parka
Söz & Müzik: Cem Karaca
10. Beni Siz Delirttiniz
Söz & Müzik: Cem Karaca
11. Demedim mi
Söz: Pir Sultan Abdal Müzik: Anonim
12. Zeyno
Söz & Müzik: Cem Karaca
13. Erenler
Söz: Yahya Kemal Beyatlı Müzik: S. Ulvi Ergüner
14. Hasan Kalesi
Söz: Dadaloğlu Müzik: Seyhan Karabay
15. Üzüm Kaldı

Albümü İndirmek İçin Tıklayın : http://hotfile.com/dl/66118328/12f5c8c/Cem...__2010.rar.html

0 yorum:

Yorum Gönder